Creatief ontwerp

Soepele processen

Ultieme klantbeleving

Meer dan 25 jaar ervaring

Creatief ontwerp

Soepele processen

Ultieme klantbeleving

Meer dan 25 jaar ervaring

  • Meer dan 25 jaar ervaring

  • Ultieme klantbeleving

  • Soepele processen

  • Creatief ontwerp

Pon Dealer Groep, Signploeg & Veritec; de nieuwe generatie ondernemers!

Pon Dealer Groep, Signploeg & Veritec; de nieuwe generatie ondernemers!

Vraag adviesgesprek aan

de-nieuwe-generatie-ondernemers

Pon Dealer Groep, Signploeg & Veritec; de nieuwe generatie ondernemers!

Pon Dealer Groep, Signploeg & Veritec; de nieuwe generatie ondernemers!

Vraag adviesgesprek aan

de-nieuwe-generatie-ondernemers

Pon Dealer Groep, Signploeg & Veritec; de nieuwe generatie ondernemers!

Pon Dealer Groep, Signploeg & Veritec; de nieuwe generatie ondernemers!

Vraag adviesgesprek aan

de-nieuwe-generatie-ondernemers

Niet in, maar aan de business werken. Dat is wat deze ondernemers met elkaar gemeen hebben. “De nieuwe manier van zakendoen gaat om vertrouwen en kennisdelen”, aldus Richard Todd (CEO Signploeg). Daar sluiten Dick Kreijne (Accountmanager Fleet Sales bij Pon Dealer Groep) en Sander Strijker (Backoffice Manager bij Veritec) zich bij aan. Persoonlijk contact is belangrijk voor de moderne ondernemer.

“De nieuwe manier van zakendoen gaat om vertrouwen en kennisdelen”

De lokale ondernemer supporten

De samenwerking tussen deze drie partijen is ontstaan bij Veritec. Zij zochten een interessante leaseconstructie voor hun personeel die ze veelal detacheren in de scheepsbouw. Uiteindelijk kwamen ze uit bij Dick Kreijne van Pon Dealer Groep. Waarom Veritec voor Pon heeft gekozen? Door de klik die er was tussen Kreijne en Strijker. “Dick heeft gekeken naar wat belangrijk is voor Veritec en heeft daar een passend advies voor gegeven. Het meedenken vind ik erg prettig.”, aldus Strijker. Niet alleen het persoonlijke contact is voor Strijker belangrijk, ook het feit dat hij de lokale ondernemer hiermee kan supporten. Want juist die lokale connecties zijn waardevol.

“Dick heeft gekeken naar wat belangrijk is voor Veritec en heeft daar een passend advies voor gegeven. Het meedenken vind ik erg prettig.”  – Sander Strijker

Zo is de cirkel weer rond

de-nieuwe-generatie-ondernemers

Pon en de Signploeg doen al zo’n 15 jaar zaken. Ook voor de klus van Veritec belt Kreijne naar Todd. ‘Ik heb een deal gesloten met écht een mooi bedrijf, dat is wat voor jullie. Ze willen graag 8 auto’s beletterd hebben, wil jij een voorstel maken Todd?’ Todd is gelijk nieuwsgierig naar het bedrijf en komt er al snel achter dat het om Veritec gaat. Hetzelfde bedrijf heeft een maand eerder de opdracht voor de interieur restyling van Veritec bij de Signploeg neergelegd. Toeval? Of heeft dit ook te maken met de manier van ondernemen die bij alle drie zo belangrijk is?

De toegevoegde waarde

De nieuwe generatie ondernemers durft meer en is niet bang om op haar bek te gaan! Het netwerk is daarin ook erg belangrijk. “Doordat je elkaar aanbeveelt sta je 1-0 voor en dat is nu ook gebeurd in deze driehoeksrelatie. Door het netwerk worden de bedrijven sterker gemaakt. Je bent dan ook extra zuinig met een aanbeveling binnen je netwerk, want de goede naam die je jarenlang hebt opgebouwd kan met 1 misstap weg zijn”, aldus Kreijne.

“De nieuwe generatie ondernemers durft meer en is niet bang om op haar bek te gaan!”

de-nieuwe-generatie-ondernemers

Lange termijn relatie is de focus

Kreijne geeft aan dat de lange termijn relatie erg belangrijk is en de focus heeft in 2019. Todd en Strijker hebben dezelfde focus in 2019. De relatie met je klant is belangrijker dan het winstoogmerk. Natuurlijk ligt daar bij elk gezond bedrijf een focus op, maar de lange termijn relatie heeft uiteindelijk meer waarde! Je kent de klant beter en kunt daarom betere en persoonlijkere service bieden. De insteek is samen en op de lange termijn. De klant moet worden ontzorgd.