Creatief ontwerp

Soepele processen

Ultieme klantbeleving

Meer dan 25 jaar ervaring

Creatief ontwerp

Soepele processen

Ultieme klantbeleving

Meer dan 25 jaar ervaring

  • Meer dan 25 jaar ervaring

  • Ultieme klantbeleving

  • Soepele processen

  • Creatief ontwerp

Wijs de weg met bewegwijzering

Wijs de weg met bewegwijzering

Vraag adviesgesprek aan

Wijs de weg met bewegwijzering

Wijs de weg met bewegwijzering

Wijs de weg met bewegwijzering

Vraag adviesgesprek aan

Wijs de weg met bewegwijzering

Wijs de weg met bewegwijzering

Wijs de weg met bewegwijzering

Vraag adviesgesprek aan

Wijs de weg met bewegwijzering

Ben je wel eens jouw bestemming voorbij gereden doordat deze niet duidelijk stond aangegeven? Of ben je op een vreemde locatie wel eens lang opzoek geweest naar een toilet? Kan best vervelend zijn, hè? Wij leggen uit hoe jij er voor zorgt dat dit jouw bezoeker niet overkomt.

Wijs de weg

Het klinkt logisch, maar wijs je bezoekers de weg met een duidelijke bewegwijzering. Hiervoor moet je in de huid kruipen van de bezoeker en jezelf afvragen met welke vraag het slachtoffer in kwestie kan ronddwalen. Volg de weg die jouw bezoeker moet afleggen om bij jouw bedrijf te komen: links, rechts, naar de eerste verdieping en dan de derde deur links!

Bewegwijzering buiten

Buiten zijn een hoop wegwijzers te bedenken. Het begint al bij een bord of zuil bij de ingang van de parkeerplaats. Je kunt hiermee duidelijk maken van wie de parkeerplaats is, hoe hard (of zacht) er gereden mag worden en op welke parkeerplaatsen er geparkeerd mag worden. Vooral bij gebouwen waar meer bedrijven in gevestigd zijn, heb je er mee te maken dat bepaalde parkeerplaatsen gereserveerd kunnen zijn. Dit moet wel duidelijk aangegeven zijn. Daarnaast zie je steeds meer laadpalen voor het laden van elektrische auto’s. Als deze er zijn moet je dit wel goed communiceren aan de bezoeker.

Wijs de weg met bewegwijzering

Wegwijzers binnen

Gefeliciteerd! Je hebt de bezoeker naar binnen weten te loodsen. Dan begint de tweede ronde. Moet de bezoeker zich ergens melden? Zo ja, waar? Of mag hij of zij gewoon doorlopen? In dat laatste geval moet wel duidelijk zijn waarheen. Dit kan bijvoorbeeld door een zuil neer te zetten met daarop aanwijzingen waar welk bedrijf of welke afdeling gevestigd is. Bij aankomst bij het betreffende bedrijf of afdeling is het handig om de bezoeker het gevoel te geven dat het eindstation is behaald. Dit doe je door een bordje naast of op de deur te bevestigen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de deur te beplakken met de naam van het bedrijf of de persoon. Het voordeel hiervan is dat je voor het bevestigen geen gaten in de muur hoeft te boren.

Wijs de weg met bewegwijzering

Waarmee kunnen we jou helpen?

Misschien begint het je al te duizelen nu we het erover hebben. We willen je graag van alles uitleggen over de mogelijkheden. Dat zijn er namelijk aardig wat! Weet je al precies wat je wilt? Vraag dan gelijk een offerte aan.